Szerencsére a tudomány egy ideje túl van azon a tévhiten, hogy a tojás rendszeres fogyasztása káros az egészségre. Sőt!

Belátták azt is, amit egy magyar orvos, Dr. Légrády Péter 15 éve megírt könyvében: nemhogy növelné, de a tojás fogyasztása csökkenti a vér koleszterin szintjét.

Rátérve cikkünk címére, számtalan tapaszatalat alapján egyértelműen ajánlhatjuk a fürjtojás fogyasztását reggelire. (Aki elsőre idegenkedne a nyers fürjtojás fogysztásától, kattintson ide néhány ötletért.) Több ismerősünk egybehangzó véleménye szerint könnyen megszokták, hogy mást nem is esznek délelőtt, mégis jó közérzettel, energiával feltöltődve tevékenykednek. Néhány hét után azt is tapasztalták, hogy testsúlyuk lassan de folyamatosan csökken, ami a jó közérzettel párosulva megújult életérzést jelent a számukra.

Van még egy trükkje a módszernek, ami az ember természetes napi ritmusával is harmonizál, ez pedig a korai ebéd! Jómagam már évtizedekkel ezelőtt tapasztalam, hogy 11 óra környékén megéheztem. Kezdetben nem értettem hogy miért, hiszen minden ember délben ebédel. Aztán – nem sokkal ezután – elolvastam egy testkontrollal foglalkozó könyvet, amelyben a szerző kifejezetten természetesnek tartotta, s éppen ezért ajánlotta a korei ebédet. Azóta egyáltalán nem zavar, hogy 11 és 11:30 között ebédelek, sőt kifejezetten jól esik.

Ezzel az két szokással, a fürjtojás reggelivel és a korai ebéddel évek óta kontrollálni tudom testsúlyomat, mégpedig könnyen, minden megvonás és erőfesztíés nélkül. Javaslom, akinek kedve van, próbálja ki!

A fürjtojás egyéb jótékony hatásáról ide kattintva olvashatnak többet.

A fenti tartalmat szerzői jog védi, ezért engedélyünk nélkül semmiképp ne használják fel,
még átfogalmazva sem!
Ha szeretnék ismerőseiknek ajánlani, honlapunkra mutató linkkel hivatkozzanak rá.
Amennyiben közlési engedélyt szeretnének kérni, ide kattintva megtehetik.